logo FORD
  • FORD RANGER

FORD RANGER

 

Noul Ford Ranger a fost testat fără pic de milă – în unele dintre cele mai ostile medii, la temperaturi extreme şi pe cele mai dure tipuri de teren din lume.

NOUL FORD RANGER

Ranger a fost testat, de asemenea, şi de o parte dintre cei mai severi arbitri din lume – cei din juriul “Pick-up-ul Internaţional al Anului 2013”. Aceştia – jurnalişti de top din domeniul auto, din întreaga lume – au acordat, în unanimitatea, mai multe puncte noului Ranger decât punctajul cumulat al ocupanţilor locurilor 2 şi 3.

Arbitrii au fost impresionaţi, fără îndoială, de plusul de putere oferit de noua gamă de motoare diesel Duratorq – putere care vă permite să transportaţi o sarcină utilă de până la 1.340 kg şi să remorcaţi până la 3.350 kg. În acelaşi timp, noile motorizări oferă un consum ameliorat şi respect sunt conforme cu standardele Euro V în materie de emisii.

Noul Ranger este, de asemenea, primul pick-up care a obţinut o evaluare a siguranţei de 5 stele din partea organizaţiei Euro NCAP.


Un aspect minunat care economiseşte combustibil

Noul Ranger are o formă a caroseriei mai aerodinamică. Aceasta oferă vehiculului un aspect mai contemporan şi, mai important, îmbunătăţeşte în mod semnificativ economia de combustibil.

Înăuntru, interiorul este mai confortabil ca niciodată, oferind, în acelaşi timp, durabilitatea esenţială pentru o camionetă pick-up.


Exterior

Partea frontală restilizată face ca noul Ranger să fie mai aerodinamic, favorizând astfel economia de combustibil şi eficienţa consumului. Iar noua sa linie centrală, acum mai ridicată, asigură şoferului mai multă protecţie. Priviţi câteva imagini din exterior şi examinaţi aceste caracteristici de design, precum şi altele.



Interior

Cabina noului Ranger are un aspect contemporan, de înaltă tehnologie şi oferă o senzaţie sigură de soliditate. Materialele sunt de calitate superioară şi sunt alese special pentru a rezista la uzură şi pentru a fi practice în acelaşi timp. Toate materialele au fost supuse unor teste riguroase înainte de a fi incluse în specificaţii, aşa că puteţi utiliza Ranger-ul cu încredere, chiar şi în cele mai dure medii de lucru.



Culori disponibile:

 
Ocean
 
Wildtrak Orange
 
Colorado Red
 
Frozen White
 
Moondust Silver
 
Thunder
 
Performance Blue
 
Cooper Red
 
Sea Grey
 
Panther Black

Un pick-up construit cu un scop

Este adevărat că interiorul său este confortabil şi relaxant, dar noul Ranger este un vehicul proiectat în principal pentru muncă. Cu cele mai mari valori din clasa sa pentru sarcină utilă şi capacitate de remorcare, împreună cu o varietate de caracteristici şi accesorii pentru gestionarea tuturor tipurilor de încărcături, acesta reprezintă o alegere foarte practică. Iar noile costuri de întreţinere, acum mai mici, îl fac să fie o alegere bună şi din punct de vedere financiar.


Cele mai mari valori din clasa sa pentru sarcină utilă şi capacitate de remorcare

Noul Ranger se mândreşte cu cele mai mari valori din clasa sa pentru sarcină utilă şi cu o impresionantă capacitate de remorcare, şi anume 1.336 kg şi, respectiv, 3.350 kg.


Capacitatea de remorcare în cifre

Noul Ranger uşurează lucrul cu încărcături grele, atât pe teren plat, cât şi în condiţii de remorcare la deal Aici puteţi vedea în cifre cât de mult poate transporta acest vehicul.

4x2 Regular Cab: fără sistem propriu de frânare - 750 kg; cu sistem propriu de frânare - 1600 kg

4x4 Regular Cab, Super Cab, Double Cab: fără sistem propriu de frânare - 750 kg*; cu sistem propriu de frânare - 3350 kg* *În unele situaţii poate fi necesară folosirea tracţiunii 4L


Compartimentul de încărcare versatil, cu încuietoare, vă asigură liniştea necesară

Bena noului Ranger poate transporta Euro paleţi, uneltele de care aveţi nevoie, sau tot ce este necesar pentru un sfârşit de săptămână la munte cu cortul. Oferă o serie de măsuri de siguranţă pentru încărcătură, toate fiind conform standardelor DIN. Aceste măsuri de siguranţă includ cârlige de fixare, suport integrat pentru încărcătură, şi (pe anumite versiuni ale modelului) inele exterioare de ancorare. Pentru şi mai multă siguranţă, uşa benei poate fi încuiată şi descuiată manual.


Cârlige de fixare solide pentru încărcături mai sigure

Pentru a vă ajuta să transportaţi încărcătura în deplină siguranţă, aceste cârlige de fixare sunt plasate la interiorul sau exteriorul benei şi numărul acestora variază în funcţie de tipul cabinei. Toate sunt conform standardelor DIN.


Oblonul rulabil, cu încuietoare, fixează şi protejează marfa

Disponibil pe versiunile Wildtrack, această dotare oferă un plus de siguranţă încărcăturii din benă.


Priză de alimentare de 12 volţi, amplasată convenabil

Standard pe versiunile XLT, Limited şi Wildtrack, acolo unde există o podea cu şanţuri, priza este situată foarte la îndemână în benă, pentru a putea pune în funcţiune un frigider sau alte aparate electrocasnice.


Platformă de siguranţă integrată pentru încărcătură

Pentru a vă asigura că totul este prins corespunzător, balustrada benei este nu numai mai înaltă, dar are de asemenea încorporate cârlige de fixare, un suport integrat pentru încărcătură şi două glisiere mobile, pentru obiectele lungi, montate în spatele benei. (Verificaţi ce versiuni au această dotare disponibilă).


Noi niveluri de putere şi de economie

Noul Ranger dispune de o gamă nouă şi îmbunătăţită de motoare, care dezvoltă mai multă putere şi au un consum de combustibil mai redus. Pe lângă nivelurile superioare ale economiei de combustibil beneficiaţi şi de niveluri de emisii mai scăzute: vehiculul are acum un nivel al emisiilor de CO2 de numai 192 g/Km.

Aflaţi mai multe despre noile motoare şi despre alte îmbunătăţiri tehnice care au ca rezultat performanţe şi eficienţă sporite.


Motoare diesel mai puternice şi mai economice

În timp ce motorul TDCi (diesel) de 3,2 litri şi 200 CP asigură un cuplu de până la 470 Nm, motoarele cu putere superioară utilizează un Turbocompresor cu geometrie variabilă (VGT), care controlează puterea şi cuplul generate. Acesta îmbunătăţeşte pornirea şi vă oferă cel mai ridicat cuplu din clasa sa la viteze reduse, chiar şi dacă nu atingeţi pedala de acceleraţie – minimizând consumul de combustibil şi nivelul emisiilor.


Noile transmisii cu 6 trepte de viteză economisesc combustibil şi reduc emisiile

Ranger este disponibil cu o cutie nouă de viteze, cu şase trepte şi schimbare manuală; aceasta oferă o trecere lină între viteze şi reduce pierderile de putere, fiind proiectată special pentru noile motorizări diesel. Noua transmisie reduce emisiile şi consumul de combustibil, oferind, în acelaşi timp, o experienţă mai relaxantă. Puteţi alege, de asemenea, o cutie de viteze automată, ale cărei reglaje de precizie oferă schimbarea rapidă dar fină a vitezelor şi un consum de combustibil ameliorat.


Sistem de direcţie nou pentru o mai bună manevrabilitate

Noul sistem de direcţie, cu pinion şi cremalieră, se traduce într-o manevrabilitate mai bună şi o precizie mai mare. Sistemul este proiectat pentru o manevrabilitate sporită la viteze mici, de exemplu atunci când parcaţi sau când negociaţi un teren accidentat. Plaja de mişcare a direcţiei este acoperită în 3,5 rotaţii ale volanului, la fel ca la autoturismele mici, iar raza de bracaj este de numai 12,7 m.


Consum de combustibil mai redus, mulţumită anvelopelor cu rezistenţă scăzută la înaintare

Toate cele cinci noi tipuri de anvelope au fost proiectate pentru a avea o rezistenţă scăzută la înaintare. Astfel, ele necesită mai puţină energie pentru a fi puse şi menţinute în mişcare, contribuind la reducerea consumului de combustibil.


Gestionarea electricităţii reduce emisiile şi consumul de combustibil

Funcţia inovatoare de Management al energiei electrice gestionează întregul flux de electricitate al noului Ranger: de la generarea de current electric (alternator), la stocarea curentului (în baterie) şi până la controlul consumului. Controlul consumului presupune monitorizarea şi ajustarea constantă a consumului de curent electric. Acest sistem contribuie, de asemenea, la reducerea consumului de combustibil.


O varietate mare de cabine şi mai mult spaţiu

Noul Ranger oferă trei tipuri de cabine, în plus şi opţiune de autoşasiu, toate fiind mai spaţioase decât înainte. Astfel, veţi beneficia de mai mult loc pentru cap, umeri şi picioare (locul pentru picioare în spate la cabina dublă este cel mai bun din clasa sa). Este de asemenea, cea mai lungă, cea mai spaţioasa şi una dintre cele mai înalte modele din clasa sa.


Cabină simplă

Cabină simplă

Cabina simplă în două uşi oferă un spaţiu excepţional şi foarte practic cu o capacitate deosebită de depozitare.

Pick-up cu 2 uşi şi 2 scaune

Benă 2280 x 1456 mm

Sarcina utilă maximă: 1336 kg (1182 kg cu 4x2)

Autoşasiu

Noul Ranger cu autoşasiu dispune de o cabină robustă, din oţel ranforsat care poate fi cu uşurinţă adaptată pentru a permite să se potrivească diverselor tipuri de caroserii.


Cabină în 4 uşi

Cabina RAP

Cabina RAP are două portiere convenţionale în faţă şi două panouri mobile în spate, oferind acces uşor în spatele cabinei şi scaunelor din faţă. Acest tip de cabină are uneori locuri şi în spate cu spaţiu accesibil şi sigur de depozitare în cabină, incluzând două compartimente acoperite în podea.

Pick-up cu 4 uşi, cele 2 din spate cu deschidere inversă, şi până la 4 locuri.

Benă: 1753 x 1456 mm

Sarcină maximă utilă: 1254 kg (1,190 kg la 4x2)

Autoşasiu

Noul Ranger cu autoşasiu dispune de o cabină robustă, din oţel ranforsat care poate fi cu uşurinţă adaptată pentru a permite să se potrivească diverselor tipuri de caroserii.


Cabină dublă

Noul Ranger cu cabină dublă are patru portiere de dimensiuni normale. Astfel, are aspectul unui autorurism, dispunând de un interior spatios şi locuri pentru cinci persoane, cu uşi mai mari, astfel fiind uşor accesibile locurile pentru pasagerii din spate. De asemenea, aceştia se vor bucura de un spaţiu confortabil pentru picioare.

Cabină cu 4 uşi şi până la 5 locuri.

Benă: 1530 x 1456 mm

Sarcină maximă utilă: 1152